Internet

Co by měl každý vědět o SEO

SEO je zkratka z Search Engine Optimisation neboli optimalizace pro vyhledávače. Jedná se o název aktivity, která se snaží zlepšit hodnocení webu vyhledávačem. Každý vyhledávač totiž po zadání dotazu zobrazí odkazy na stránky seřazené dle toho, jak je považuje za relevantní a autoritativní. Metriku určuje podle odkazů z jiných webových stránek, kvality obsahu, klíčových slov a mnohých dalších faktorů.

Odkazy z jiných webů jsou potřeba

Odkazy z jiných stránek jsou pouze jedním z aspektů optimalizace webu SEO. Spousta laiků je vnímá jako důležité, což je sice pravda, ale jenom odkazy rozhodně nestačí. Každopádně je nutné si uvědomit, že ne všechny linky mají stejnou váhu. Když na váš web míří odkazy z velkých, navštěvovaných, tematických webů, je to vždy lepší.

A jak je zařídit? Samozřejmě je možné si je zaplatit, případně koupit PR články s odkazy, ovšem nejlepší cestou je jejich přirozené získání. Dobrý obsah lidé sdílí, takže nepřímou cestou k hodnotným odkazům je kvalitní obsah.

Obsah hraje velkou roli

Kdo se domnívá, že mu stačí koupit pár odkazů z relevantních webů a přidat na své stránky vybraná klíčová slova, je na omylu. SEO optimalizace zahrnuje mnohem větší počet faktorů a jedním z těch klíčových je dobrý obsah. Je potřeba vyhledávače přesvědčit, že uživatelé najdou odpovědi na to, co hledají, právě u vás. Základem je tedy zjistit, co hledají vaši potenciální zákazníci. Slovem obsah se totiž nemyslí pouze text, nýbrž i výrobky a služby, jež lidé potřebují.

SEO optimalizace není žádná magie, i když to tak může vypadat. Pochopit ji může každý, ovšem studium vyžaduje čas. Nejspíš právě proto se většina lidí raději věnuje svému podnikání a zviditelnění webu svěří do rukou zkušenějších. Zkusit to můžete u společnosti SEO Consult. Nejdřív vám provedou SEO analýzu, kde zjistí, co je potřeba vylepšit, a pak na zlepšeních začnou pracovat. Platit budete až za prokazatelné výsledky.

Co by měl každý vědět o SEO
Ohodnoťte článek

Zanechat odpověď