Internet

Jak být zákazníkům vždy na dosah ruky? Chatbot ko-bot zajistí každodenní kontakt

V každém podnikání je nejdůležitější dostatek zákazníků. Proto malé firmy i velké korporace vyvíjejí nemalé úsilí, aby si udržely ty stávající a získaly nové. A v nelítostném konkurenčním boji vyhrávají ty, které zvolily správnou strategii.

Jak zviditelnit své podnikání?

Základem úspěchu je dát o sobě vědět. A možností se naskýtá celá řada od reklam umístěných na veřejných plochách přes inzerci v tisku až po prezentaci na internetu. Každá z těchto forem propagace má svá specifika a vhodnou kombinací různých marketingových strategií lze dosáhnout velice zajímavých výsledků. Můžeme upozornit širokou veřejnost na naši provozovnu, představit jí konkrétní produkty i zajímavé akce, věrnostní programy a slevy. A vytipovanou cílovou skupinu lze oslovit třeba rozdáváním letáků do ruky na strategicky zvolených místech nebo reklamou na webu určitého zaměření. Internet nám ovšem poskytuje mnohem rozsáhlejší možnosti.

Kdo není na sociálních sítích, jako by nebyl

Na internetu je dnes každodenně drtivá většina populace. A téměř každý aktivně využívá Facebook a další sociální sítě, které umožňují prezentování vlastních fotografií, videí a myšlenek přátelům nebo celému světu. Uživatelé tu navíc sledují i dění u ostatních. Tak proč nevyužít sílu Facebooku? Právě ten nám totiž umožní pravidelně informovat stálé i potenciální zákazníky o veškerých novinkách, změnách a akcích. A navíc nám umožní i navázání užšího kontaktu pomocí zpráv. A právě tady pomůže chatbot.

Messenger marketing pomáhá v udržení úzkého kontaktu s klienty

Chat marketing je osobní forma prezentace, při které můžeme oslovit každého konkrétního zákazníka s profilem na Facebooku. Messenger marketing se rychle vyvíjí a poskytuje velkou konkurenční výhodu. Klientům je možné rozesílat nejen nabídky, ale i přání k narozeninám a významným událostem. A pro usnadnění práce je ideální pro rutinně odesílané zprávy využít chatbot. Mezi ty nejlepší patří ko-bot. Nejedná se totiž o standardizované řešení, vždy je uzpůsoben na míru potřebám konkrétní firmy či organizace. Spolu s ním si můžeme objednat i kompletní řešení kampaně. Https://ko-bot.cz/ vám pomůže stanout po boku tak úspěšných e-shopů, jako je například Notino, Spokojenýpes, Růžovýslon a spousty dalších.

Jak být zákazníkům vždy na dosah ruky? Chatbot ko-bot zajistí každodenní kontakt
5 (100%) 3 vote[s]

Zanechat odpověď