Internet

Jaké je místo tištěné propagace v digitální éře?

V posledních letech zažil digitální marketing skutečný rozmach. SEO, e-mail marketing, PPC reklamy a sociální sítě se staly pro mnoho značek prioritou a vystřídaly tradiční marketingové metody. Kdysi dominantní nablýskané propagační brožury a letáky dnes v mnoha případech efektivněji nahradí virální kampaň na sociálních sítích a správně zvolený hashtag. Ale je tomu tak skutečně vždy?

Tisk versus digitál

Nejnovější studie naznačují opak. Mnoho spotřebitelů je totiž přehlceno informacemi z digitálních médií, a proto si stále více váží fyzických propagačních materiálů. Tento trend by mohl znamenat návrat tradičních tištěných reklam. Tištěná reklama tedy může být pro váš byznys užitečná i v digitální éře.

Vystupte z řady

Ve světě zahlceném kampaněmi a trendy na sociálních sítích, které mají často jepičí život, roste hodnota hmatatelných předmětů. Originálně navržená brožurka, chytře napsaný dopis nebo leták vytištěný na kvalitním papíře výrazně rozšíří možnosti vašeho brandingu. Jako vždy ale záleží především na obsahu – tedy úhledné grafice a nápaditém copywritingu.

28809-jake-je-misto-tistene-propagace-v-digitalni-ere-1

Reklamní sloupy jsou pro značnou část populace stále důležitým zdrojem informací o dění v okolí.

V menším objemu si můžete vše potřebné vytisknout sami na své tiskárně (to platí například pro pořadatele lokálních kulturních akcí). V tomto případě máte kvalitu i náklady ve svých rukou. Vždy proto pamatujte na to, abyste vždy použili originální toner od výrobce tiskárny (jako je například Brother nebo Canon), případně kvalitní alternativní toner, který vám umožní zachovat kvalitu tisku při významném ušetření nákladů.

Pro tisk ve větších objemech a formátech už je nutné obrátit se na odborníky, kteří se o vše postarají. Vždy ale jasně definujte své požadavky, předejdete tak zbytečným komplikacím.

28810-jake-je-misto-tistene-propagace-v-digitalni-ere-2

Digitální marketing je důležitý. Je to ale pouze jedna ze součástí vaší propagace.

Nejlepší je kombinovat digitál a tisk

Samozřejmě, nelze se spoléhat jen na tištěnou propagaci. Marketing je v dnešní době boj na několika frontách. Proto je nejlepší strategií propojit on-line a off-line aktivity tak, aby se navzájem podporovaly a doplňovaly. Rozhodně ale nepodceňujte potenciál tradičních propagačních kanálů.

Description: Kdysi dominantní nablýskané propagační brožury a letáky dnes zpravidla efektivněji nahradí virální kampaň na sociálních sítích. Ale je tomu tak vždy?


Rate this post

Zanechat odpověď