Nezařazené

Recenze únikových her v Praze – na co je potřeba se soustředit?

Kam se dnes soustředí většina únikových her? Jsou to pochopitelně velká města, jelikož zde jejich tvůrci mají jistotu toho, že budou mít dostatek zájemců o vyzkoušení. Pokud právě vy bydlíte ve velkém městě, konkrétně potom v tom hlavním, budou se vám hodit recenze únikových her v Praze. A na co se při výběru primárně soustředit? Poradíme vám, jak vybírat únikové hry a přitom rozhodně nešlápnout vedle. Právě vzhledem k velké konkurenci může být pro mnohé problém vybrat správně. Díky našim radám se to však vám nestane.

Náročnost je základ

Vždy je třeba si uvědomit, jak na tom v souvislosti s únikovou hrou jste. Pokud se jedná o vaši premiéru, nebo jste jich zatím absolvovali jenom pár, je více než jasné, že byste měli hledat takové, které jsou pro začátečníky. Pokud za sebou máte už velké množství únikovek, rozhodně doporučujeme jít cestou těch, které nabídnou větší obtížnost. Právě tato cesta se může vcelku jasně podepsat na výsledné recenzi. Pokud se rozhodnete správně, budete spokojeni. Pokud jako začátečník zvolíte náročnější hru, nebo jako zkušený hráč tu jednoduchou, budete zklamáni. Obvykle lze náročnost zjistit už ze samotného popisu hry. A pokud to není zcela jasné, není nic jednoduššího, než napsat email, nebo například i zatelefonovat.

Myslete na téma i prostředí

Únikové hry nejsou o tom, že byste byli zavřeni do obyčejné místnosti a zde měli před sebou řadu různých úkolů. Správná úniková hra by měla být spojena s určitým tématem. Velmi oblíbené je třeba nemocniční, stejně jako hororové prostředí . Právě podle tématu doporučujeme vybírat primárně. Potom je dobré zjistit si i to, zda je vše ztvárněno opravdu věrohodně, do posledního detailu. Proč? Cílem hry by mělo být i to, že vás její děj dokonale pohltí. Tedy to, že zapomenete, že jste v reálném světě, jelikož si budete myslet, že jste opravdu někde uvězněni.

Roli při výběru hraje i propracovanost

Jsou únikové hry, které příliš neoslní, stejně jako jsou i takové, na které budete ještě dlouho pozitivně vzpomínat. Právě proto, že v Praze je jejich koncentrace celkem velká je dobré hledět na to, zda jejich tvůrci opravdu chtějí nabídnout něco unikátního, nebo se chtějí jenom vozit na současné vlně a vydělávat. Správná úniková hra by měla být spojena s tím, že jednotlivé úkoly nadchnou svou celkovou propracovaností. Tedy tím, že je v nich myšleno na každý detail. Chybět by nemělo jejich vyřešení podle logického úsudku, stejně jako by nemělo chybět ani to, že jednotlivé úkoly budou mít souvislosti, stejně jako návaznost. I to je klíčem k zajímavosti a pozitivní recenzi.

Sledujte nezávislá hodnocení

Kromě zjištění základních parametrů hry byste neměli zapomínat také na zjištění nezávislých recenzí a hodnocení jednotlivých hráčů. Jak na to? Doporučujeme využít osvědčené tipy, kde se to hodnocením jenom hemží. Oblíbenou volbou je Facebook. Pokud zde má úniková hra svůj profil, je možné se podívat na to, jak ji ostatní hodnotí. Není to ale jediná možnost. Celkem oblíbenou možností je i celosvětově oblíbený Tripadvisor, který už se dávno nespecializuje jenom na hotely, nebo různá turistická letoviska. Poslední možností, která vám může dát objektivní hodnocení od těch, kteří danou hru vyzkoušeli, jsou Google Places. Pokud všechny tři cesty zkombinujete, budete mít celkem jasno o tom, kam jít.

Pokud budeme objektivní, musíme říci, že v rámci Prahy existuje hned několik osvědčených únikových her, kde budou spokojeni jak začátečníci, tak i začínající hráči. Pokud bychom měli zmínit jeden příklad za všechny,doporučíme Questerland.cz . Nejenom, že vás potěší celková propracovanost a unikátnost, ale zaujme také to, že se právě tato únikovka pozitivními reakcemi jenom hemží.

Rate this post

Zanechat odpověď